Salon Beleid

Bij onze salon staan we voor de beste service en klanttevredenheid. Om dit te waarborgen, vragen we je om rekening te houden met de volgende regels met betrekking tot aanbetalingen, annuleringen en no-shows:

AANBETALING

Voor elke afspraak wordt een aanbetaling gevraagd. Deze aanbetaling wordt niet gerestitueerd, ongeacht de reden van annulering.

VERPLAATSEN VAN JE AFSPRAAK

Wil je je afspraak verplaatsen? Dit kan tot 48 uur van tevoren. Als je binnen deze termijn verplaatst, wordt je aanbetaling meegenomen naar je nieuwe afspraak. Als de afspraak na deze 48 uur wordt verplaatst, vervalt de aanbetaling en is een nieuwe aanbetaling vereist.

ANNULEREN BINNEN 24 UUR

Bij annuleringen binnen 24 uur voor je afspraak, brengen we 50% van het totale bedrag in rekening.

NO SHOW

Als je niet op de afspraak verschijnt zonder annulering of verplaatsing (“no show”), wordt het volledige bedrag van de geboekte behandeling in rekening gebracht.

Wij vragen je te begrijpen dat wanneer je je afspraak vergeet, annuleert of wijzigt zonder voldoende opzegtermijn, we de mogelijkheid missen om deze tijd in te vullen. Hierdoor missen ook klanten op onze wachtlijst de kans om geholpen te worden. Ons beleid van 48 uur biedt ons de gelegenheid om te proberen deze plekken alsnog te vullen.

We waarderen je begrip en medewerking en kijken ernaar uit je in onze salon te verwelkomen!